Leaniä omaksi ja asiakkaidemme parhaaksi

17.05.2017 | Holappa Tuula | Asiakkaat, Blogi, Palkeet, Palvelut, Uudistuva palvelu, Uudistuva työ

Palkeissa on lähdetty soveltamaan lean-toimintamallia osana oman työn jatkuvaa kehittämistä. Haluamme tälläkin tavalla varmistaa, että asiakkaamme saavat parhaan mahdollisen hyödyn palvelukeskuksesta.


Sitrushedelmiä ja robotiikkaa

20.02.2017 | Röppänen Soile | Blogi, Digitalisaatio, Kehittyvät järjestelmät , Uudistuva työ

Muistatteko, kun jaffat saapuivat, ”Jaffat tulloo”? Sitrushedelmät ja robotiikka tuntuvat olevan ensi kuulemalta yhtä kaukana kuin kuu ja maa. Kuitenkin molemmissa on kysymys isosta muutoksesta.


Matkalla kohti robotiikkaa – vai virtuaalitodellisuutta?

17.02.2017 | Mikkonen Eija | Blogi, Digitalisaatio, Kehittyvät järjestelmät , Uudistuva palvelu, Uudistuva työ

Palkeiden tutustumismatka ohjelmistorobotiikkaan alkoi keväällä 2015. Nyt ensimmäiset robotit työskentelevät itsenäisesti.


Todellinen yhteistyön vuosi alkaa!

25.01.2017 | Pöyhiä Pirjo | Blogi, Digitalisaatio, Johto, Organisaatio, Palvelut

Vuoden 2017 Palkeet käynnistää uudella organisaatiolla, osittain uusilla vastuilla ja uusien hankkeiden parissa. Asiakaspalvelun uudistaminen on tärkein hanke.


Hyvällä yhteispelillä tuloksiin

12.01.2017 | Beversdorf Jaana | Blogi, Palkeet, Uudistuva palvelu, Vastuullisuus

Työelämässä ja teknologiassa on käynnissä muutoksia, joiden keskellä on tarpeen muodostaa Palkeista ja asiakkaista yhä tiiviimpi joukkue.