Asiakasneuvottelukunnassa kirkastuu kokonaisuus

27.08.2018

Palkeiden asiakasneuvottelukunta on parhaimmillaan kokonaisuuksien hahmottamisen ja parhaiden käytäntöjen välittämisen kanava. Näin näkee osastopäällikkö Petri Lumijärvi Liikenteen turvallisuusvirasto Trafista.

Tehokkuutta keskitetyn palkansaajan neuvontapalvelun avulla

13.08.2018

Palkeiden tarjoamat henkilöstöpalvelut laajenevat, kun lokakuun alusta palveluvalikoimaan tulee uutena palveluna palkansaajan neuvontapalvelu.

Yhteinen testaus toi varmuutta Handi-palvelun käyttöönottoon

18.07.2018

Terveyden ja hyvinvoinnin laitos on ensimmäisten joukossa käyttänyt uutta sähköisen tilaamisen ja laskujen käsittelyn palvelua eli Handi-palvelua toukokuun alkupäivistä lähtien. Hankintasuunnittelija Eero Hujanen tutustui Handi-palveluun jo testausvaiheessa huhtikuussa, kun Handi-palvelun pilottivirastoille järjestettiin hyväksyntätestaus.

Mitä Suomi edellä… – palvelukeskuskokemuksille riittää kysyntää

27.06.2018

Palkeiden Mikael Mantilalla on tänä keväänä ollut mielenkiintoinen lisä palvelujohtajan työssään: hän on käynyt jakamassa Suomen kokemuksia ja tukemassa uusien talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskusten perustamista Baltiassa ja Itä-Euroopassa.

Palkeet ja Valtori tekoäly-yhteistyöhön

20.06.2018

Kaksi suurta valtionhallinnon palveluntarjoajaa, Palkeet ja Valtori, aloittavat yhdessä tekoälyn hyödyntämisen asiakaspalvelussa ja palvelujen tuotannossa. Tekoälyä on tarkoitus hyödyntää mm. palvelussuhdetta koskevissa kyselyissä ja matkalaskujen tarkastuksessa sekä palvelupyyntöjen käsittelyssä

Osa valtion HR-tehtävistä syksyllä Valtiokonttorista Palkeisiin

13.06.2018

Valtionhallinnon konsernitoimijoiden työnjakoa ja vastuita selkiytetään. Tähän liittyen osa Valtiokonttorin hoitamista valtion henkilöstöhallinnon tehtävistä siirretään Palkeiden hoidettavaksi.