Skip to main content

Syksyn asiakaskoulutuksista hyvää palautetta

11.01.2019

Syksyn aikana Palkeiden asiakkaille oli tarjolla koulutuksia sekä virkamiehille, ammattikäyttäjille että esimiehille. Yhteisiä Skype-koulutuksia järjestettiin 13 kappaletta ja näihin osallistui yhteensä 1030 henkeä.

Tulorekisteri helpottaa asiointia viranomaisten kanssa

10.01.2019

Tulorekisteri ei luo palkansaajalle uusia velvollisuuksia. Asioiden hoitaminen viranomaisten kanssa kuitenkin helpottuu.

Robotti muistuttaa pitkin vuotta keskeneräisistä matka- ja kululaskuista

21.12.2018

Tänä vuonna joulukuun alussa valtion virkamiehillä oli keskeneräisiä matkalaskuja ”vain” noin 14 tuhatta. Yleensä niitä on samaan aikaan lähes kaksinkertainen määrä. Tässä on ollut apuna robotin lähettämät muistutukset, joulukuussa jopa viikoittain.

Etusivu uudistui

18.12.2018

Verkkosivujemme etusivu on kokenut pienimuotoisen uudistuksen, jonka myötä saamme tuotua heti aloitussivulle ajankohtaisempaa ja monipuolisempaa sisältöä sivuston käyttäjille.

Valtion palveluntarjoajat yhteisten asiakkaiden palvelua parantamassa

04.12.2018

Valtion palveluntarjoajilla (HAUS Oy, Hansel Oy, Palkeet, Senaatti-kiinteistöt, Valtori ja Valtiokonttori) on paljon yhteisiä asiakkaita. Palveluntarjoajat haluavat nyt tiivistää yhteistyötä ja ovat lähteneet miettimään keinoja asioinnin virtaviivaistamiseksi ja asiakaskokemuksen parantamiseksi.

Palkeiden ja Valtorin tekoälyhankkeen kilpailutus käynnistyy

27.11.2018

Palkeissa ja Valtorissa on käynnissä yhteishanke, jossa asiakaspalvelua parannetaan tekoälyn avulla määritellyissä käyttötapauksissa. Hankkeessa on nyt päästy hankintavaiheeseen.