Asiakkaat aktiivisia Pointin käyttöönotossa

21.11.2017

Asiakkaat hyödynsivät Pointtia aktiivisesti ensimmäisten päivien aikana. AT:n korvannut palvelunhallintajärjestelmä Pointti otettiin käyttöön keskiviikkona 15.11. ja jo perjantaina 70 % palvelupyynnöistä tuli järjestelmän kautta. Asiakkailla on myös mahdollisuus soittaa tai keskustella chatissa ja palvelusähköposteihin lähetetyistä viesteistä muodostuu automaattisesti palvelupyyntöjä järjestelmään.

Ohjelmistorobotit jo tuttuja työkavereita palvelukeskuksessa

20.11.2017

Ohjelmistorobotit ovat vajaan vuoden aikana vakiinnuttaneet paikkansa Palkeiden palvelutuotannossa. Parhaillaan eri prosessien tehtäviä tekee 13 ohjelmistorobottia ja uusia kohteita testaa yksi. Hiljaiset työkaverit ovat jo osa arkea.

Opiskelijoiden ja julkishallinnon toimijoiden yhteistyönä uusia luovia digiratkaisuja

02.11.2017

Innovaatiokilpailu ”Public Service Hackathon” on parhaillaan käynnissä. Palkeet on mukana Accenturen ja Aalto yliopiston järjestämässä tapahtumassa ensimmäistä kertaa. Tarkoituksena on ratkaista julkisen sektorin haasteita, joita digitalisaatio on tuonut mukanaan.

Kehittämisen painopisteet ja 2018 hinnoittelu esillä asiakasneuvottelukunnan kokouksessa

24.10.2017

Palkeiden asiakasneuvottelukunta kokoontui vuoden kolmanteen kokoukseen 26.9. Kokouksen aiheina olivat talous- ja henkilöstöhallinnon kehittämisen painopisteet lähivuosina sekä vuoden 2018 hinnoittelu.

Palvelukeskus palvelee uudistuvaa valtionhallintoa

12.10.2017

Valtionhallinnon organisaatiot voivat jatkossa hyödyntää nykyistä laajemmin Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskuksen, Palkeiden, palveluja. Talous- ja henkilöstöhallinnon palvelujen lisäksi Palkeet tulee tarjoamaan muita hallinnon tuki- ja asiantuntijapalveluja.

Toimintaan tutustumisjaksolla yhteistyöstä sujuvampaa

11.10.2017

Palkeiden Koulutuspalvelu on kevään ja kesän aikana kehittänyt toimintamallia Palkeissa tai asiakkaan luona toteutettaville toimintaan tutustumisjaksoille (aik. TET).