Skip to main content

Asiakasneuvottelukunnan kautta konkreettista palautetta hallinnonaloilta

30.08.2017

Liikenne- ja viestintäministeriön talouspäällikkö Tiina Mörsky kuvailee työskentelyä Palkeiden asiakasneuvottelukunnassa väylänä kertoa konkreettisia asioita ja hallinnonalojen terveisiä asiakaskokemuksesta ja tietojärjestelmistä

Matkalaskut tarkastetaan pian palvelukeskuksessa

14.08.2017

Palkeiden tarjoama matka- ja kululaskujen tarkastuspalvelu laajenee. Matkalaskujen tarkastuspalvelu muuttuu lokakuun alusta lisäpalvelusta kaikkien asiakkaiden käyttämäksi peruspalveluksi.

Savuton Palkeet 1.8.2017 alkaen

01.08.2017

Tupakointia koskevaan lakiin on kirjattu tavoitteeksi, että Suomi on savuton vuoteen 2030 mennessä. Me Palkeissa vastaamme myös haasteeseen ja olemme 1.8.2017 alkaen savuton työpaikka.

Digityöntekijän ja kirjanpitäjän työprosessi on yhteinen

04.07.2017

Kahdeksan uutta digityöntekjiää työskenteli Palkeiden palvelutuotannossa juhannusviikolla. Helena Lappalainen bloggaa digimatkastaan suomidigi-sivustolla.

Siirry e-laskuun ja voit lomailla rauhassa

24.05.2017

E-laskut tulevat suoraan verkkopankkiin, ne eivät pääse katoamaan kuten paperilaskut ja voit maksaa ne verkkopankissasi milloin haluat. Kätevää ja turvallista.

Asiakasneuvottelukunta mukana toiminnassa

17.05.2017

Palkeiden asiakasneuvottelukunta on keskeinen toimija asiakkaiden ja palvelukeskuksen välisessä yhteistyössä.

Pitääkö olla huolissaan - SuomiAreenassa mietitään, onko Suomi jo ihan digi-digi

04.05.2017

Palkeet, Väestörekisterikeskus, Aluehallintovirasto sekä Valtiokonttori järjestävät yhteispaneelin 12.7.

Pohjoismaat kansainvälistä RPA-kärkeä

03.05.2017

Helena Lappalainen kertoo Palkeiden ohjelmistorobotiikkaratkaisuista Computer Weekly -verkkolehdessä.

Sähköinen tilaaminen ja laskujen käsittely -tarjouskilpailu etenee

26.04.2017

Päätös Sähköinen tilaaminen ja laskujen käsittely -tarjouskilpailun neuvottelumenettelyyn valituista on nyt lainvoimainen.

Ideat lentoon asiakasfoorumissa

21.03.2017

Palkeissa on käynnissä projekti, jonka tavoitteena on kehittää asiakkaille tarjottavia käytön tuki- ja koulutuspalveluita. Projektin tiimoilta järjestettiin 9.3.2017 asiakasfoorumi.

THL:ssä ollaan hyvässä vauhdissa digitalisoimaan hankinnat

20.03.2017

Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen toiminta ja sen myötä hankinta on monimuotoista. THL:ssä valmistaudutaan parhaillaan hankintojen digitalisointiin.