Skip to main content

Asiakasneuvottelukunnan kokouksessa summattiin kulunutta vuotta ja käännettiin katseet tulevaan

08.01.2018

Palkeiden asiakasneuvottelukunta kokoontui vuoden viimeiseen kokoukseen tiistaina 12.12. Helsingissä.

Tiedosta enemmän irti analytiikalla

20.12.2017

Tiedolla johtamisen ja tiedon avoimuuden tarpeet kasvavat nopeasti. Tiedon hyödyntämisen tueksi kehitetään edistyneen analytiikan palveluja yhdessä asiakkaiden kanssa..

Kieku, tietoturva ja hankintojen digitalisointi kehittämisen yhteiset painopisteet

19.12.2017

Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon kehittämisen painopisteet vuosille 2018–2021 on valmisteltu yhdessä asiakkaiden, Valtiokonttorin ja valtiovarainministeriön kanssa.

Asiakkaat aktiivisia Pointin käyttöönotossa

21.11.2017

Asiakkaat hyödynsivät Pointtia aktiivisesti ensimmäisten päivien aikana. AT:n korvannut palvelunhallintajärjestelmä Pointti otettiin käyttöön keskiviikkona 15.11. ja jo perjantaina 70 % palvelupyynnöistä tuli järjestelmän kautta. Asiakkailla on myös mahdollisuus soittaa tai keskustella chatissa ja palvelusähköposteihin lähetetyistä viesteistä muodostuu automaattisesti palvelupyyntöjä järjestelmään.

Ohjelmistorobotit jo tuttuja työkavereita palvelukeskuksessa

20.11.2017

Ohjelmistorobotit ovat vajaan vuoden aikana vakiinnuttaneet paikkansa Palkeiden palvelutuotannossa. Parhaillaan eri prosessien tehtäviä tekee 13 ohjelmistorobottia ja uusia kohteita testaa yksi. Hiljaiset työkaverit ovat jo osa arkea.

Opiskelijoiden ja julkishallinnon toimijoiden yhteistyönä uusia luovia digiratkaisuja

02.11.2017

Innovaatiokilpailu ”Public Service Hackathon” on parhaillaan käynnissä. Palkeet on mukana Accenturen ja Aalto yliopiston järjestämässä tapahtumassa ensimmäistä kertaa. Tarkoituksena on ratkaista julkisen sektorin haasteita, joita digitalisaatio on tuonut mukanaan.