Skip to main content

Asiakastyytyväisyys edelleen hyvällä tasolla

21.05.2019

Palkeiden vuosittainen oma asiakastyytyväisyystutkimus toteutettiin huhti-toukokuussa 2019. Tutkimuksen kysymyspatteriston kaikkien kohtien keskiarvoksi saatiin 3,74 (asteikolla 1-5), joten kokonaistyytyväisyys Palkeiden palveluihin on edelleen samalla hyvällä tasolla kuin vuonna 2018.

Tyytyväisyys talouspalveluihin on laskenut hieman ja oli nyt 3,91 (3,92 vuonna 2018). Arvioon vaikuttaa uuden Handi-palvelun käyttöönotto, joka on vielä kesken. Tyytyväisyys henkilöstöpalveluihin oli myös 3,91, arvio parani hieman viime vuodesta (+ 0.08).

Palkeiden palveluista korkeimmat arvosanat saivat tilinpäätös (4,26) ja kirjanpito (4,21). Eniten kehitettävää koettiin olevan tuki- ja ylläpitopalveluissa, joiden keskiarvoksi saatiin 3,74. Asiantuntijapalveluihin oltiin kaiken kaikkiaan tyytyväisiä ja parhaimmat arvosanat saivat rekrytointipalvelut (4,06), raportointipalvelut (4,03), analysointipalvelut (4,08) ja koulutuspalvelut (4,07).

”Asiakastyytyväisyystutkimukseen oli liitetty myös avoimia sanallisia vastausmahdollisuuksia, joihin saimme runsaasti tärkeää palautetta sekä kehittämiskohteistamme että onnistumisistamme”, kiittää johtaja Tuula Holappa.

Kysely lähetettiin edellisvuosia vastaavalle joukolle yhteyshenkilöitä ja virastojen johtoa. Vastauksia saatiin yhteensä 733 kappaletta.