Asiakkaat aktiivisia Pointin käyttöönotossa

21.11.2017

Asiakkaat hyödynsivät Pointtia aktiivisesti ensimmäisten päivien aikana. AT:n korvannut palvelunhallintajärjestelmä Pointti otettiin käyttöön keskiviikkona 15.11. ja jo perjantaina 70 % palvelupyynnöistä tuli järjestelmän kautta. Asiakkailla on myös mahdollisuus soittaa tai keskustella chatissa ja palvelusähköposteihin lähetetyistä viesteistä muodostuu automaattisesti palvelupyyntöjä järjestelmään.

"Pointin käyttöönotto onnistui hyvin", summaa asiakaspalvelupäällikkö Juha Pennanen.
"Järjestelmän suorituskyky kesti mainiosti alkuryntäyksen ja niin asiakkaat kuin Palkeiden käyttäjät pääsivät heti tutustumaan uuteen ympäristöön. Toki joitakin kirjautumisongelmia havaittiin ja salasanojen automaattisen resetoinnin kanssa oli haasteita, mutta näitä ongelmia on saatu taklattua nopeasti."

Pennasen mukaan asiakkaat ovat olleet ilahduttavan aktiivisia kehitysehdotusten kanssa ja myös Palkeiden henkilöstö on välittänyt paljon havaintoja niin asiakkaiden kuin sisäisten toimintojenkin osalta.

"Vauhtiin on päästy onnistuneesti ja nyt jatketaan kehitystyötä yhdessä asiakkaiden ja Palkeiden käyttäjien kanssa", toteaa Juha Pennanen.