Skip to main content

Esimiehen ja HR-asiantuntijan lisäpalvelu starttaa syksyllä

20.08.2019

Palkeiden palveluvalikoimaan tulee syksyllä 1.10. alkaen asiakkaille tarjottavaksi laajennettu HR-lisäpalvelu, jota on jo pilotoitu Luonnonvarakeskuksessa ja Palkeissa. Piloteista on saatu hyviä kokemuksia niin asiakkaiden kuin palveluntuottajien päässä, joten HR-lisäpalveluja HR-asiantuntijoille ja esimiehelle on päätetty tarjota muillekin asiakkaille syksystä alkaen.

Kuvassa vasemmalta oikealle Emilie Takalo, Jenni Romppanen ja Sami Näsänen, jotka aloittavat Joensuussa uusissa HR-tehtävissä syksyllä. Kuvasta puuttuvat kuvaushetkellä lomalla olleet Susan Karppanen, Jukka Laamanen, Riikka Gröhn ja Albert Ihanus.


HR-asiantuntijoille ja esimiehille suunnattu lisäpalvelu sisältää monipuolisia neuvonta- ja ohjeistustehtäviä sekä asiakaspalvelua. Palvelussa asiakas voi ostaa myös palvelussuhteen hallinnan ylläpitotehtäviä ja puolesta tekemistä.

1.10.2019 käyttöönotossa ovat mukana Maahanmuuttovirasto ja Vankiterveydenhuolto. 1.11.2019 aloittavat Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskus sekä Innovaatiorahoituskeskus Business Finland.

HR-lisäpalvelua tuotetaan pilottivirastojen lisäksi Ulkoasiainministeriölle. Myös pienille asiakkaille suunnattua kokonaisvaltaista HR-palvelua on pilotoitu tänä vuonna Palkeissa.

Palvelun hyödyt:

  • Saat käyttöösi asiantuntevan, ajantasaisen ja kustannustehokkaan palvelun organisaatiosi esimiesten ja HR-asiantuntijoiden tueksi, jolloin heidän työaikaa vapautuu muihin asiantuntijatehtäviin.
  • Sujuvoittaa ja helpottaa esimiestyön rutiineja.
  •  Palvelu on saatavilla nopeasti ja nykyaikaisten palvelukanavien kautta (esim. chat-palvelu).
  • Palvelun saatavuus on varmistettu ja se on käytettävissä virka-aikana vuoden jokaisena arkipäivänä.
  • Saat käyttöösi oman puhelinnumeron, jonka kautta tavoitat omat asiantuntijasi

Lataa palvelun esite tästä.