Siirry sisältöön

Hyvää palautetta asiakastyytyväisyyskyselystä

05.05.2021

Palkeiden asiakastyytyväisyyskysely oli käynnissä 16.3.-5.4.2021. Kyselyn vastausprosentti oli 24 (v. 2020, 23 %). Kokonaistyytyväisyys meihin ja palveluihimme on 3,74 asteikolla 1-5, eli parannusta viime vuoteen on 0,15 yksikköä. Tyytyväisyys on noussut kaikilla osa-alueilla.

Parasta palautetta saimme
•    Peruspalveluista: tilinpäätös, kirjanpito ja sisäinen laskenta, palkanlaskenta
•    Uusista henkilöstöpalveluista: palkansaajan neuvonta, esimiehen ja HR-asiantuntijan lisäpalvelu, HRM-kokonaispalvelu
•    Yhteistyöstä henkilöstön kanssa, ystävällisyydestä

Toimenpiteitä vaativaa palautetta saimme
•    Palvelujen/järjestelmien käyttäjälähtöisyydestä
•    Palvelujen kehittämisestä asiakkaan tarpeiden mukaan
•    Handi-järjestelmän jatkokehittämisestä
•    Osasta henkilöstöpalvelujen järjestelmiä (Osaava, Palveluaikalaskenta)

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille! Käsitellemme tuloksia asiakkaiden kanssa kevään aikana.

Asiakastyytyväisyyskyselyssä pyysimme vastaajia kuvailemaan meitä ja toimintaamme kolmella sanalla. Yllä olevasta kuvasta selviää, mitä meistä ajatellaan.