Hyvää palautetta asiakastyytyväisyyskyselystä
05.05.2021

Parasta palautetta saimme
• Peruspalveluista: tilinpäätös, kirjanpito ja sisäinen laskenta, palkanlaskenta
• Uusista henkilöstöpalveluista: palkansaajan neuvonta, esimiehen ja HR-asiantuntijan lisäpalvelu, HRM-kokonaispalvelu
• Yhteistyöstä henkilöstön kanssa, ystävällisyydestä
Toimenpiteitä vaativaa palautetta saimme
• Palvelujen/järjestelmien käyttäjälähtöisyydestä
• Palvelujen kehittämisestä asiakkaan tarpeiden mukaan
• Handi-järjestelmän jatkokehittämisestä
• Osasta henkilöstöpalvelujen järjestelmiä (Osaava, Palveluaikalaskenta)
Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille! Käsitellemme tuloksia asiakkaiden kanssa kevään aikana.
Asiakastyytyväisyyskyselyssä pyysimme vastaajia kuvailemaan meitä ja toimintaamme kolmella sanalla. Yllä olevasta kuvasta selviää, mitä meistä ajatellaan.