Näin lähetät salattua sähköpostia Palkeisiin
21.05.2019

Salattua sähköpostia tarvitaan silloin kun halutaan lähettää luottamuksellista materiaalia, vaikkapa henkilötietoja sisältäviä asiakirjoja kuten verokortti tai nimikirjanote.
Linkin turvapostiin löydät Palkeiden verkkosivun Asioi-osuudesta. Kun haluat lähettää turvallisesti sähköpostia palvelukeskukselle, sinun tulee ensin rekisteröidä sähköpostiosoitteesi salatun postin lähettäjäksi.
Uuden viestin lähettäminen on tehty helpoksi ja käyttöliittymän kieli on mahdollista itse vaihtaa ruotsiksi tai englanniksi. Turvapostiin voi lisätä liitteitä jopa 700 megatavuun asti.
Viestin vastaanottaja voi vastata lähettäjälle suojattuna sähköpostina, jolloin esimerkiksi saapuneiden asiakirjojen kommentointi on vaivatonta. Kun saat Palkeista turvapostia, saat luottamuksellisen viestin saapumisesta ilmoituksen omaan sähköpostiisi.