Skip to main content

Palkeiden asiakastyytyväisyys hyvällä tasolla

14.04.2020

Maaliskuussa toteutetun asiakastyytyväisyyskyselyn tulosten perusteella Palkeiden asiakastyytyväisyys on pysynyt edelleen hyvällä tasolla. Kyselyyn vastasi hieman yli 600 yhteyshenkilöä ja vastausprosentti oli 23. Asiakastyytyväisyyttä seurataan vuosittain.

Kyselylomakkeen muutos edelliseen vuoteen oli merkittävä.  Kyselyä tiivistettiin, jotta siihen vastaaminen olisi helpompaa ja nopeampaa.  Näin ollen tulokset eivät ole suoraan vertailtavissa edellisvuoden tuloksiin. Kyselyn muutokset huomioiden kokonaistyytyväisyys Palkeisiin oli tänä vuonna 3,7 asteikolla 1 – 5.

”Numeerisen palautteen lisäksi saimme myös paljon arvokasta sanallista palautetta, jota hyödynnämme toimintamme kehittämisessä”, kiittää johtaja Tuula Holappa. ”Näistä voidaan nostaa esiin mm. peruspalvelujen laadun varmistaminen ja toimitusajoissa pysyminen, palvelukeskuksen tuki tiedolla johtamiseen sekä yhteistyön lisääminen myös eri virastojen kesken”, hän jatkaa.

”Erityisen iloinen olen työntekijöidemme saamaan palautteeseen ystävällisyydestä ja hyvästä palveluasenteesta”, toteaa Tuula.

Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia käydään läpi sekä asiakkaiden kanssa että Palkeissa sisäisesti.