Tehokkuutta keskitetyn palkansaajan neuvontapalvelun avulla

13.08.2018

Palkeiden tarjoamat henkilöstöpalvelut laajenevat, kun lokakuun alusta palveluvalikoimaan tulee uutena palveluna palkansaajan neuvontapalvelu.

Palkeiden tarjoamat henkilöstöpalvelut laajenevat, kun lokakuun alusta palveluvalikoimaan tulee uutena palveluna palkansaajan neuvontapalvelu. Palkansaajan neuvontapalvelu tarjoaa asiakasvirastoiden palkansaajille asiantuntevaa tukea ja neuvontaa keskitetysti. Palvelu sisältää palkansaajan omaan palvelussuhteeseen ja palkanmaksuun liittyvien asioiden perehdytystä, neuvontaa ja ohjeistusta. 

”Asiakasvirastoissa on mahdollista vapauttaa HR-asiantuntijoiden ja esimiesten työaikaa muihin asiantuntijatehtäviin keskittämällä palkansaajien neuvonta perusasioissa, kuten vuosilomissa ja palkanlaskentaan liittyvissä asioissa Palkeisiin”, toteaa prosessipäällikkö Taina Mäenpää. 

”Palkansaajan neuvontapalvelua on pilotoitu viime vuoden ja tämän kevään aikana yhdessä asiakkaiden kanssa ja lokakuun alusta se on tarjolla lisäpalveluna Palkeiden henkilöstöpalvelujen palveluvalikoimassa. Olemme saaneet pilotointiin osallistuneilta asiakkailta hyvää palautetta palvelusta”, Taina jatkaa.

Palkansaajan neuvontapalvelun osa-alueita ovat:

Palkansaajan neuvontapalvelun käyttöönotto voidaan tehdä vaiheistetusti ja siihen on hyvä varata noin kaksi-kolme kuukautta aikaa. Lue lisää palkansaajan neuvontapalvelusta.