Siirry sisältöön

Palvelupyynnöt Pointtiin

Pointti-palvelunhallintajärjestelmä on asiakkaiden ja Palkeiden välinen palvelukanava. Asiakkaat voivat pyytää järjestelmän käyttöoikeuksien avaamista talous- ja henkilöstöhallinnon yhteyshenkilöille sähköisellä lomakkeella, joka löytyy Pointin valikosta Salasanat ja käyttäjätunnukset. Palkansaajien käyttöoikeudet avataan palkansaajan neuvontapalvelun käyttöönoton yhteydessä.

Näin kirjaudut Pointtiin

Kirjaudu Pointtiin ensisijaisesti Virtu-tunnuksella. Jos Virtua ei ole käytössä, voit kirjautua 030-tunnuksella ja salasanalla. Jos käytössänne ei ole Kieku-järjestelmää, kirjaudu sähköpostiosoitteella ja salasanalla.

Palvelu toimii useimmilla selaimilla, kuten Internet Explorer, Firefox, Safari ja Chrome.

Mitä voit tehdä Pointissa?

  • Avata palvelupyynnön
  • Seurata omien palvelupyyntöjen tilaa ja antaa tarvittaessa lisätietoja
  • Kysyä lisätietoa ja pyytää apua chatissa
  • Ilmoittaa häiriöstä Palkeiden palveluissa
  • Lukea häiriötiedotteita ja uutisia

Palvelypyynnöt ohjautuvat suoraan oikeaan palveluryhmään käsiteltäväksi.

Muut palvelukanavat

Pointin lisäksi asiakkaillamme on käytössä muita palvelukanavia, jotka löydät virastonne sivuilta Paletti-ekstranetistä.