Palvelupyynnöt Pointtiin
Pointti-palvelunhallintajärjestelmä on asiakkaiden ja Palkeiden välinen palvelukanava. Pointti on pääasiassa käytössä talous- ja henkilöstöhallinnon yhteyshenkilöillä. Mikäli käyttöoikeuksia tarvitaan virastossa laajemmin, otattehan yhteyttä omaan asiakkuuspäällikköönne Palkeissa.
Näin kirjaudut Pointtiin
Kirjaudu Pointtiin ensisijaisesti Virtu-tunnuksella. Jos Virtua ei ole käytössä, voit kirjautua 030-tunnuksella ja salasanalla. Jos käytössänne ei ole Kieku-järjestelmää, kirjaudu sähköpostiosoitteella ja salasanalla.
Palvelu toimii useimmilla selaimilla, kuten Internet Explorer, Firefox, Safari ja Chrome.
Mitä voit tehdä Pointissa?
- avata palvelupyynnön
- seurata omien palvelupyyntöjen tilaa ja antaa tarvittaessa lisätietoja
- kysyä lisätietoa ja pyytää apua chatissa
- ilmoittaa häiriöstä Palkeiden palveluissa
- lukea häiriötiedotteita ja uutisia
Palvelypyynnöt ohjautuvat suoraan oikeaan palveluryhmään käsiteltäväksi.
Muut palvelukanavat
Pointin lisäksi asiakkaillamme on käytössä muita palvelukanavia, jotka löydät virastonne sivuilta Paletti-ekstranetistä.