Skip to main content

Palvelupyynnöt Pointtiin

Pointti-palvelunhallintajärjestelmä on asiakkaiden ja Palkeiden välinen palvelukanava. Pointti on pääasiassa käytössä talous- ja henkilöstöhallinnon yhteyshenkilöillä. Mikäli käyttöoikeuksia tarvitaan virastossa laajemmin, otattehan yhteyttä omaan asiakkuuspäällikköönne Palkeissa.

Pointissa

  • Voit itse tehdä palvelupyynnön tai häiriöilmoituksen Palkeiden palveluista
  • Voit lukea häiriötiedotteita ja uutisia
  • Pystyt seuraamaan omien palvelupyyntöjen tilaa ja antamaan tarvittaessa lisätietoja
  • Voit kysyä lisätietoa ja pyytää apua chatissa
  • Pyynnöt ohjautuvat suoraan oikeaan palveluryhmään käsiteltäväksi

Pointtiin kirjaudutaan osoitteessa https://pointti.palkeet.vyv.fi/ ensisijaisesti Virtu-tunnuksella. Jos Virtua ei ole käytössä, tapahtuu kirjautuminen Kieku-virastoilla 030-tunnuksella ja salasanalla. Ellei asiakkaalla ole käytössä Kieku-järjestelmää, tapahtuu kirjautuminen sähköpostiosoitteella ja salasanalla. Palvelu toimii useimmilla selaimilla, kuten Internet Explorer, Firefox, Safari ja Chrome.

Pointin lisäksi asiakkaillamme on käytössä muita palvelukanavia, jotka löydät virastonne sivuilta Paletti-ekstranetistä.