Ajatuksia rekrytoinneista osa 2: Työpaikkahaastattelu on näytönpaikka myös työnantajalle

08.08.2018 | Eerikäinen Mari | Asiantuntijapalvelut, Blogi, Etusivun nosto, Henkilöstöpalvelut, Palvelut, Uudistuva palvelu, Yhdessä kehittäen

Onnistuneella työnhakijan haastattelulla on suuri vaikutus varsinaisen rekrytoinnin onnistumiseen mutta myös työnantajamielikuvaan ja hakijakokemukseen. Positiivinen hakijakokemus syntyy luonnollisestikin usein silloin, kun tulee valituksi hakemaansa työhön. Mutta kun yksi tulee valituksi, niin monta jää valitsematta, joten tärkeää on huomioida kaikki hakijat prosessin alusta sen loppuun saakka.


Rekrytointi: kesäisiä ajatuksia hakijaviestinnästä

16.07.2018 | Eerikäinen Mari | Asiakkaat, Blogi, Henkilöstöpalvelut, Johto, Palvelut

Hakijat odottavat säännöllistä viestintää hakuprosessin aikana. Onnistuneen hakijaviestinnän avulla hakijalle voi jäädä positiivinen fiilis organisaatiosta, vaikka ei tulisikaan valituksi.


Palvelukeskusmalli elää ja voi hyvin

04.07.2018 | Mantila Mikael | Asiakkaat, Blogi, Etusivun nosto, Organisaatio, Valtion palveluntarjoajat

Suomessa valtion talous- ja henkilöstöhallinnossa on toimittu palvelukeskusmallissa lähes 13 vuoden ajan. Malli voi hyvin ja kehittyy. Tulevaisuus palvelukeskuksilla on yhä monipuolisempi.


Kiitos asiakkaille ruusuista ja risuista

02.07.2018 | Holappa Tuula | Asiakkaat, Blogi, Palvelut, Uudistuva palvelu

Asiakkaat ovat arvokkain tietolähteemme, kun haluamme kehittää palvelujamme. Asiakastyytyväisyys-tutkimuksen avulla todennamme palveluidemme toimivuutta suhteessa asiakkaan odotuksiin.


Vierasblogi: Palvelukeskusyhteistyötä parhaimmillaan

16.03.2018 | | Digitalisaatio, Etusivun nosto, Uudistuva palvelu, Yhdessä kehittäen

Toimivaa yhteistyötä ja kokeiluhenkisyyttä parhaimmillaan toteutettiin Tutkihankintoja.fi-projektissa, kirjoittaa Anssi Pihkala.