Rekrytointi: kesäisiä ajatuksia hakijaviestinnästä

16.07.2018 | Eerikäinen Mari | Asiakkaat, Blogi, Etusivun nosto, Henkilöstöpalvelut, Johto, Palvelut

Hakijat odottavat säännöllistä viestintää hakuprosessin aikana. Onnistuneen hakijaviestinnän avulla hakijalle voi jäädä positiivinen fiilis organisaatiosta, vaikka ei tulisikaan valituksi.


Palvelukeskusmalli elää ja voi hyvin

04.07.2018 | Mantila Mikael | Asiakkaat, Blogi, Etusivun nosto, Organisaatio, Valtion palveluntarjoajat

Suomessa valtion talous- ja henkilöstöhallinnossa on toimittu palvelukeskusmallissa lähes 13 vuoden ajan. Malli voi hyvin ja kehittyy. Tulevaisuus palvelukeskuksilla on yhä monipuolisempi.


Kiitos asiakkaille ruusuista ja risuista

02.07.2018 | Holappa Tuula | Asiakkaat, Blogi, Etusivun nosto, Palvelut, Uudistuva palvelu

Asiakkaat ovat arvokkain tietolähteemme, kun haluamme kehittää palvelujamme. Asiakastyytyväisyys-tutkimuksen avulla todennamme palveluidemme toimivuutta suhteessa asiakkaan odotuksiin.


Vierasblogi: Palvelukeskusyhteistyötä parhaimmillaan

16.03.2018 | | Digitalisaatio, Etusivun nosto, Uudistuva palvelu, Yhdessä kehittäen

Toimivaa yhteistyötä ja kokeiluhenkisyyttä parhaimmillaan toteutettiin Tutkihankintoja.fi-projektissa, kirjoittaa Anssi Pihkala.


Blogi: Dialogi jalosti toiveet Handi-palvelulle

05.12.2017 | Siikonen Kati | Asiakkaat, Blogi, Etusivun nosto, Uudistuva palvelu, Yhdessä kehittäen

Kun pääsee suunnittelemaan ja rakentamaan aivan uutta, on hyvä kirkastaa, mitä oikeastaan haluaa. Tässä tilanteessa olimme syksyllä 2016, kun aloimme valmistella uuden sähköisen tilaamisen ja laskujen käsittelyn järjestelmän kilpailutusta.