Blogi: Dialogi jalosti toiveet Handi-palvelulle

05.12.2017 | Siikonen Kati | Asiakkaat, Blogi, Etusivun nosto, Uudistuva palvelu, Yhdessä kehittäen

Kun pääsee suunnittelemaan ja rakentamaan aivan uutta, on hyvä kirkastaa, mitä oikeastaan haluaa. Tässä tilanteessa olimme syksyllä 2016, kun aloimme valmistella uuden sähköisen tilaamisen ja laskujen käsittelyn järjestelmän kilpailutusta.


Blogi: Kohti kumppanuutta

24.11.2017 | Tiimonen Jaana | Asiakkaat, Etusivun nosto, Uudistuva palvelu, Yhdessä kehittäen

Vahvempia verkostoja, uudistuvaa asiakaspalvelua ja yhteistä tulevaisuuteen katsomista. Kehityspäällikkö Jaana Tiimonen kirjoittaa asiakasyhteistyön uusista muodoista.


Vierasblogi, Arvo Kokkonen: Palvelujen kehittämiseen tarvitaan yhteistä tietoa

31.10.2017 | | Asiakkaat, Etusivun nosto, Palkeet, Uudistuva palvelu

Sähköisissä asiointipalveluissa on yleensä kysymys tiedosta. Mitä näkymättömämpiä toimijoiden väliset rajat ovat, sitä suurempaa lisäarvoa on prosessissa kyetty tuottamaan.


Uusia ulottuvuuksia ja mahdollisuuksia rekrytointeihin sosiaalisen median avulla

29.09.2017 | Eerikäinen Mari | Asiantuntijapalvelut, Blogi, Digitalisaatio, Etusivun nosto, Henkilöstöpalvelut, Palvelut, Uudistuva palvelu, Uudistuva työ

Sosiaalinen media rekrytoinnissa on viime vuosina yleistynyt ja se vaatii meillä Palkeissakin rekrytointipalvelun jatkuvaa parantamista ja uusien innovaatioiden käyttämistä.


Oppia Singaporesta – digitalisaation mallimaasta

16.08.2017 | Pöyhiä Pirjo | Asiakkaat, Digitalisaatio, Etusivun nosto, Etusivun nosto, Uudistuva palvelu, Valtion palveluntarjoajat, Yhdessä kehittäen

Joskus on hyvä lähteä merta edemmäs kalastamaan ideoita. Palkeet kävi yhdessä asiakkaiden kanssa tutustumassa älykkääseen hallintoon Singaporessa.