Skip to main content

Kiitos asiakkaille ruusuista ja risuista

02.07.2018 | Holappa Tuula | Asiakkaat, Blogi, Palvelut, Uudistuva palvelu

Asiakkaat ovat arvokkain tietolähteemme, kun haluamme kehittää palvelujamme. Asiakastyytyväisyys-tutkimuksen avulla todennamme palveluidemme toimivuutta suhteessa asiakkaan odotuksiin.


Vierasblogi: Palvelukeskusyhteistyötä parhaimmillaan

16.03.2018 | | Digitalisaatio, Etusivun nosto, Uudistuva palvelu, Yhdessä kehittäen

Toimivaa yhteistyötä ja kokeiluhenkisyyttä parhaimmillaan toteutettiin Tutkihankintoja.fi-projektissa, kirjoittaa Anssi Pihkala.


Blogi: Dialogi jalosti toiveet Handi-palvelulle

05.12.2017 | Siikonen Kati | Asiakkaat, Blogi, Etusivun nosto, Uudistuva palvelu, Yhdessä kehittäen

Kun pääsee suunnittelemaan ja rakentamaan aivan uutta, on hyvä kirkastaa, mitä oikeastaan haluaa. Tässä tilanteessa olimme syksyllä 2016, kun aloimme valmistella uuden sähköisen tilaamisen ja laskujen käsittelyn järjestelmän kilpailutusta.


Blogi: Kohti kumppanuutta

24.11.2017 | Tiimonen Jaana | Asiakkaat, Etusivun nosto, Uudistuva palvelu, Yhdessä kehittäen

Vahvempia verkostoja, uudistuvaa asiakaspalvelua ja yhteistä tulevaisuuteen katsomista. Kehityspäällikkö Jaana Tiimonen kirjoittaa asiakasyhteistyön uusista muodoista.


Vierasblogi, Arvo Kokkonen: Palvelujen kehittämiseen tarvitaan yhteistä tietoa

31.10.2017 | | Asiakkaat, Etusivun nosto, Palkeet, Uudistuva palvelu

Sähköisissä asiointipalveluissa on yleensä kysymys tiedosta. Mitä näkymättömämpiä toimijoiden väliset rajat ovat, sitä suurempaa lisäarvoa on prosessissa kyetty tuottamaan.