Siirry sisältöön

Blogi

Valtorin ja Palkeiden yhteishankkeessa kohti tekoälytoteutuksia ja kyvykkyyttä

01.07.2019 | Piia Kokkonen | Asiakkaat, Digitalisaatio, Kehittyvät järjestelmät , Palvelut, Uudistuva palvelu, Uudistuva työ, Vastuullisuus, Yhdessä kehittäen

Valtorin ja Palkeiden yhteishankkeessa Tekoälyn hyödyntäminen asiakaspalvelun parantamiseksi Valtorissa ja Palkeissa otettiin askel eteenpäin, kun sopimus valitun toimittajan Accenturen kanssa allekirjoitettiin 28.6.2019.


Asiat kun usein ovat sitä miltä ne näyttävät

03.04.2019 | Piia Kokkonen | Organisaatio, Palkeet, Vastuullisuus

Me valtiolla työskentelevät olemme sitoutuneet noudattamaan toimintakenttämme lakeja ja asetuksia. Lisäksi toimimme useiden valtionhallinnon ohjeiden, toimintastandardien sekä linjausten mukaisesti. Yleiset lait, säännökset sekä ohjeistukset saattavat kuitenkin jättää tulkinnallisia aukkoja eivätkä anna selkeää ohjetta kaikkiin tilanteisiin. Tähän ratkaisun tuovat virkamieseettiset periaatteet.


Miten voimme palvella?

21.03.2019 | Kirsi-Marja Kauppinen | Asiakkaat, Nostot, Palvelut

Palveluvalikoima määrittää, mitä palveluja tarjoamme: peruspalvelua, erilaisia asiakkaan valittavissa olevia lisäpalveluja tai asiakkaan erityistarpeiden mukaan räätälöityä palvelua tai kenties palvelupakettejakin.


Työpaikkahaastattelu on näytönpaikka myös työnantajalle

08.08.2018 | Mari Eerikäinen | Asiantuntijapalvelut, Blogi, Henkilöstöpalvelut, Palvelut, Uudistuva palvelu, Yhdessä kehittäen

Onnistuneella työnhakijan haastattelulla on suuri vaikutus varsinaisen rekrytoinnin onnistumiseen mutta myös työnantajamielikuvaan ja hakijakokemukseen. Positiivinen hakijakokemus syntyy luonnollisestikin usein silloin, kun tulee valituksi hakemaansa työhön. Mutta kun yksi tulee valituksi, niin monta jää valitsematta, joten tärkeää on huomioida kaikki hakijat prosessin alusta sen loppuun saakka.


Rekrytointi: kesäisiä ajatuksia hakijaviestinnästä

16.07.2018 | Mari Eerikäinen | Asiakkaat, Blogi, Henkilöstöpalvelut, Johto, Palvelut

Hakijat odottavat säännöllistä viestintää hakuprosessin aikana. Onnistuneen hakijaviestinnän avulla hakijalle voi jäädä positiivinen fiilis organisaatiosta, vaikka ei tulisikaan valituksi.