Blogi

Kiitos asiakkaille ruusuista ja risuista
02.07.2018 | Tuula Holappa | Asiakkaat, Blogi, Palvelut, Uudistuva palvelu
Asiakkaat ovat arvokkain tietolähteemme, kun haluamme kehittää palvelujamme. Asiakastyytyväisyys-tutkimuksen avulla todennamme palveluidemme toimivuutta suhteessa asiakkaan odotuksiin.

Vierasblogi: Palvelukeskusyhteistyötä parhaimmillaan
16.03.2018 | | Digitalisaatio, Uudistuva palvelu, Yhdessä kehittäen
Toimivaa yhteistyötä ja kokeiluhenkisyyttä parhaimmillaan toteutettiin Tutkihankintoja.fi-projektissa, kirjoittaa Anssi Pihkala.

Dialogi jalosti toiveet Handi-palvelulle
05.12.2017 | Kati Willman | Asiakkaat, Blogi, Uudistuva palvelu, Yhdessä kehittäen
Kun pääsee suunnittelemaan ja rakentamaan aivan uutta, on hyvä kirkastaa, mitä oikeastaan haluaa. Tässä tilanteessa olimme syksyllä 2016, kun aloimme valmistella uuden sähköisen tilaamisen ja laskujen käsittelyn järjestelmän kilpailutusta.

Blogi: Kohti kumppanuutta
24.11.2017 | | Asiakkaat, Uudistuva palvelu, Yhdessä kehittäen
Vahvempia verkostoja, uudistuvaa asiakaspalvelua ja yhteistä tulevaisuuteen katsomista. Kehityspäällikkö Jaana Tiimonen kirjoittaa asiakasyhteistyön uusista muodoista.

Vierasblogi, Arvo Kokkonen: Palvelujen kehittämiseen tarvitaan yhteistä tietoa
31.10.2017 | | Asiakkaat, Palkeet, Uudistuva palvelu
Sähköisissä asiointipalveluissa on yleensä kysymys tiedosta. Mitä näkymättömämpiä toimijoiden väliset rajat ovat, sitä suurempaa lisäarvoa on prosessissa kyetty tuottamaan.