Siirry sisältöön

Blogi

Vierasblogi, Arvo Kokkonen: Palvelujen kehittämiseen tarvitaan yhteistä tietoa

31.10.2017 | | Asiakkaat, Palkeet, Uudistuva palvelu

Sähköisissä asiointipalveluissa on yleensä kysymys tiedosta. Mitä näkymättömämpiä toimijoiden väliset rajat ovat, sitä suurempaa lisäarvoa on prosessissa kyetty tuottamaan.


Uusia ulottuvuuksia ja mahdollisuuksia rekrytointeihin sosiaalisen median avulla

29.09.2017 | Mari Eerikäinen | Asiantuntijapalvelut, Blogi, Digitalisaatio, Henkilöstöpalvelut, Palvelut, Uudistuva palvelu, Uudistuva työ

Sosiaalinen media rekrytoinnissa on viime vuosina yleistynyt ja se vaatii meillä Palkeissakin rekrytointipalvelun jatkuvaa parantamista ja uusien innovaatioiden käyttämistä.


Oppia Singaporesta – digitalisaation mallimaasta

16.08.2017 | Jaana Beversdorf | Asiakkaat, Digitalisaatio, Uudistuva palvelu, Valtion palveluntarjoajat, Yhdessä kehittäen

Joskus on hyvä lähteä merta edemmäs kalastamaan ideoita. Palkeet kävi yhdessä asiakkaiden kanssa tutustumassa älykkääseen hallintoon Singaporessa.


Leaniä omaksi ja asiakkaidemme parhaaksi

17.05.2017 | Tuula Holappa | Asiakkaat, Blogi, Palkeet, Palvelut, Uudistuva palvelu, Uudistuva työ

Palkeissa on lähdetty soveltamaan lean-toimintamallia osana oman työn jatkuvaa kehittämistä. Haluamme tälläkin tavalla varmistaa, että asiakkaamme saavat parhaan mahdollisen hyödyn palvelukeskuksesta.


Sitrushedelmiä ja robotiikkaa

20.02.2017 | Soile Röppänen | Blogi, Digitalisaatio, Kehittyvät järjestelmät , Uudistuva työ

Muistatteko, kun jaffat saapuivat, ”Jaffat tulloo”? Sitrushedelmät ja robotiikka tuntuvat olevan ensi kuulemalta yhtä kaukana kuin kuu ja maa. Kuitenkin molemmissa on kysymys isosta muutoksesta.