Blogi: Kohti kumppanuutta

24.11.2017 | Tiimonen Jaana | Asiakkaat, Etusivun nosto, Uudistuva palvelu, Yhdessä kehittäen

Aito kumppanuus edellyttää hyvää yhteistyötä. Avainasioita ovat päivittäisen yhteydenpidon sujuvuus, kokemusten vaihto sekä yhteiset päätökset tulevaisuuden suunnasta. Näin on myös meillä palvelukeskuksessa asiakkaidemme kanssa.

Valtionhallinnossa on takana isoja yhteisiä ponnistuksia: Kieku-käyttöönotot on saatu tehtyä samoin kuin kirjapidon siirtokin. On hyvä hetki tarkastella, miten jatkamme yhdessä kohti uusia haasteita, jotka odottavat jo nurkan takana.

Teknologian nopea kehitys ja sen myötä avautuvat uudet mahdollisuudet muuttavat toimintaympäristöämme huimaa vauhtia. Koska kuitenkaan kaikkeen ei voi lähteä mukaan, on päätettävä, mihin rajalliset resurssit kohdennetaan. Palkeiden asiakasneuvottelukunta on paikka tehdä yhteistyötä kehittämisen suuntaviivojen linjaamisessa ja kehityskohteiden priorisoinnissa.

Päivittäisen yhteistyön sujuvuus käytännön asioiden hoitamiseksi on iso osa asiakaskokemusta ja toimivaa kumppanuutta. Olemme huomioineet saamamme palautteen ja uudistaneet palvelujärjestelmämme. Uskoakseni sekä asiakkaillamme että meillä palkeetlaisilla on isot odotukset vastikään käyttöön otettua Pointti-palvelujärjestelmää ja uudelleen organisoitua asiakaspalvelua kohtaan. Toivomme, että hyödynnätte mahdollisuuden antaa palautetta palvelupyyntökohtaisesti, koska se auttaa meitä hiomaan palveluamme. Ja on tietysti mukava kuulla siitäkin, että asiat toimivat.

Olemme toimineet palvelukeskusmallissa jo pitkän aikaa ja monet asiat ovat vakiintuneet. Asiakkaiden toiveena on ollut mm. se, että mahdollistaisimme asiakkaiden verkostoitumista ja tilaisuuksia tavata kollegoita. Tähän olemme vastanneet lisäämällä kaikille asiakkaille yhteisiä tilaisuuksia. Myös asiakasneuvottelukunnassa keskustelemme parhaista käytännöistä ja jaamme kokemuksia erilaisista tavoista toimia.

Yhteydenpidon ja yhteistyön muodoista sovimme vuosittain asiakaskohtaisesti. Toivomme asiakkailtamme rohkeutta tuoda omat näkemyksensä esiin. Sovitetaan yhteistyö tilanteen mukaan.
Onnistumme yhdessä!

Tiimonen Jaana

Blogin kirjoittaja

Kehityspäällikkö, asiakas- ja sidosryhmäyhteistyö

Tiimonen Jaana,

puh. 02955 62011,

jaana.tiimonen@palkeet.fi