Hoppa till innehåll

God respons vid enkäten om kundtillfredsställelse

12.05.2021

Palkeets enkät om kundtillfredsställelse genomfördes 16.3–5.4.2021. Enkätens svarsprocent var 24 (år 2020 23 %). Totalt sett var man nöjda med oss och våra tjänster och gav oss vitsordet 3,74 på skalan 1–5, vi var 0,15 enheter bättre än förra året. Kundtillfredsställelsen har ökat på alla delområden.

Vi fick den bästa responsen för

•    Bastjänster: bokslut, bokföring och intern redovisning, löneräkning
•    Nya personaltjänster: rådgivning för löntagare, extratjänst för chefer och HR-sakkunniga, HRM-helhetsjänst
•    Samarbete med personalen, vänlighet

Respons som förutsätter åtgärder

  • Användarorienterade tjänster eller system
  • Utvecklande av tjänsterna enligt kundens behov
  • Fortsatt utveckling av Handi-systemet
  • En del av personaltjänsternas system (Osaava, Palveluaikalaskenta)

Ett stort tack till alla som svarade på enkäten! Vi behandlar resultaten med kunderna under våren.