God respons vid enkäten om kundtillfredsställelse
ons 12 maj 2021 16:04:00
Vi fick den bästa responsen för
• Bastjänster: bokslut, bokföring och intern redovisning, löneräkning
• Nya personaltjänster: rådgivning för löntagare, extratjänst för chefer och HR-sakkunniga, HRM-helhetsjänst
• Samarbete med personalen, vänlighet
Respons som förutsätter åtgärder
- Användarorienterade tjänster eller system
- Utvecklande av tjänsterna enligt kundens behov
- Fortsatt utveckling av Handi-systemet
- En del av personaltjänsternas system (Osaava, Palveluaikalaskenta)
Ett stort tack till alla som svarade på enkäten! Vi behandlar resultaten med kunderna under våren.
06.04.2023
Ansvarsrapportering för år 2022
Vi gör i Palkeet den årliga ansvarsrapporteringen enligt Statskontorets rekommendationer. Den första ansvarsrapporteringen gjordes för år 2021. Vid rapporteringen för år 2022 kunde...
22.03.2023
Översikt av Palkeets år 2022
Året 2022 var ett exceptionellt år liksom även de två åren innan. Året rymde bland annat COVID-19 pandemin och återgången därefter till ett nytt normalt liv, och till förändringen ...
20.03.2023
Ingrid Airaksinen-Pejak börjar som chef för ekonomi och upphandlingar-enheten
Ingrid Airaksinen-Pejak börjar som chef för enheten för ekonomi och upphandlingar (Palkeet) den 11 april 2023. Ingrid har en mångsidig bakgrund inom både den privata och den offent...