Hoppa till innehåll

God respons vid enkäten om kundtillfredsställelse

ons 12 maj 2021 16:04:00

Vi fick den bästa responsen för

•    Bastjänster: bokslut, bokföring och intern redovisning, löneräkning
•    Nya personaltjänster: rådgivning för löntagare, extratjänst för chefer och HR-sakkunniga, HRM-helhetsjänst
•    Samarbete med personalen, vänlighet

Respons som förutsätter åtgärder

  • Användarorienterade tjänster eller system
  • Utvecklande av tjänsterna enligt kundens behov
  • Fortsatt utveckling av Handi-systemet
  • En del av personaltjänsternas system (Osaava, Palveluaikalaskenta)

Ett stort tack till alla som svarade på enkäten! Vi behandlar resultaten med kunderna under våren.

09.06.2022

Från automation till Ä-studion – Massor med aktuella ärenden på ekonomi- och personalförvaltningens kontaktpersondagar

I år ordnades ekonomi- och personalförvaltningens kontaktpersondagar den 18 och 19 maj. Cirka 500 personer deltog i de virtuella tillställningarna på båda dagarna. Under tillställn...

09.06.2022

Det ska bli möjligt att hantera utbildningar i Osaava-systemet

År 2021 kartlade vi behovet av ett verktyg för hantering av utbildningar hos våra kunder som använder Osaava. På basis av kartläggningen utreder vi upphandlingen av ett verktyg för...

02.06.2022

Mer systematiskt arbete och nytt lärande med hjälp av agila metoder

I slutet av 2020 introducerades fadderverksamhet med anknytning till Scrum-metoden vid Palkeet. Fadderverksamheten bygger på en agil verksamhetsmodell, där teamen arbetar tillsamma...