Hoppa till innehåll

Servicekanalerna finns nu tillgängliga i Pointti

fre feb. 08 13:27:00 2019

Pointti är den främsta servicekanalen för statsförvaltningens kunder. I början av februari finns kundtjänstens telefonnummer och eventuella e-postadress till höger i samtliga formulär i Pointti.

Via länken längst ner i Pointti kan du även skriva ut det allmänna servicekanalmeddelandet om du vill. Där har alla tjänsters övriga servicekanaler sammanställts, såsom kundtjänstens telefonnummer och e-postadresser. Det finns också en svensk och en engelsk version av servicekanalmeddelandet.

13.06.2023

Utvecklingsprojektet för statens ekonomiförvaltning har slutförts i och med ibruktagandet av S/4HANA

Måndagen den 5 juni tog man i bruk en ny version av det centraliserade systemet för statens ekonomiförvaltning, som utnyttjar SAP:s S/4HANA-teknologi. Den nya versionen av systemet...

08.06.2023

Kundtillfredsställelsen är god

Vår årliga enkät om kundnöjdhet visar att helhetsnöjdheten med Palkeets verksamhet är 3,79 på skalan 1–5. Nöjdheten har sjunkit med 0,04 jämfört med förra året men är fortfarande p...

01.06.2023

Ledning av förändringar – den kritiska framgångsfaktorn med tanke på resultaten i transformationsprojekten

Ledning av förändringar i teknologiprojekten får ofta mindre uppmärksamhet. I många organisationer tänker man att utbildning och kommunikation just före ibruktagandet räcker för at...