Hoppa till innehåll

Servicekanalerna finns nu tillgängliga i Pointti

fre 8 feb 2019 13:27:00

Pointti är den främsta servicekanalen för statsförvaltningens kunder. I början av februari finns kundtjänstens telefonnummer och eventuella e-postadress till höger i samtliga formulär i Pointti.

Via länken längst ner i Pointti kan du även skriva ut det allmänna servicekanalmeddelandet om du vill. Där har alla tjänsters övriga servicekanaler sammanställts, såsom kundtjänstens telefonnummer och e-postadresser. Det finns också en svensk och en engelsk version av servicekanalmeddelandet.

10.11.2022

Vad ska man beakta i upphandlingsskedet i transformationsprojekt?

Upphandlingsskedet är en viktig del av beredningen och en välplanerad och välgenomförd upphandling är en förutsättning för att projektet ska lyckas. Inom den offentliga sektorn stä...

08.11.2022

Hur det går hos oss

Vid Palkeet sporrar vi både anställda och chefer att ge respons till varandra och att föra en ständig diskussion om bland annat arbetets mål, uppnåendet av målet och orken i arbete...

21.10.2022

Tillförlitlighet och flexibla arbetssätt – Vid Palkeet är målet med hybridarbete att göra produktionen av tjänster och Palkeet-anställdas vardag smidigare

Den långa undantagstiden och det tidigare distansarbetet har påvisat att vårt arbete fungerar smidigt också på distans. Under coronatiden ökade totalresultatet för vår arbetsnöjdhe...