Hoppa till innehåll

Servicekanalerna finns nu tillgängliga i Pointti

fre 8 feb 2019 13:27:00

Pointti är den främsta servicekanalen för statsförvaltningens kunder. I början av februari finns kundtjänstens telefonnummer och eventuella e-postadress till höger i samtliga formulär i Pointti.

Via länken längst ner i Pointti kan du även skriva ut det allmänna servicekanalmeddelandet om du vill. Där har alla tjänsters övriga servicekanaler sammanställts, såsom kundtjänstens telefonnummer och e-postadresser. Det finns också en svensk och en engelsk version av servicekanalmeddelandet.

02.05.2022

Palkeet genomför ett utvecklingsprojekt inom statens ekonomiförvaltning

Palkeet har i samarbete med Fujitsu Finland kommit överens om ett utvecklingsprojekt inom ekonomiförvaltning där man strävar efter en övergripande reform med hjälp av den nya tekno...

22.04.2022

Datasäkerhetschef Toni Kirjalainen: Datasäkerhet redan i planeringsskedet

Gruppen Datasäkerhet och dataskydd inom Palkeet fick förstärkning i februari, när datasäkerhetschef Toni Kirjalainen inledde sitt arbete i S:t Michel. Tack vare sin bakgrund är han...

22.04.2022

Antalet inköpsfakturor som hanteras av artificiell intelligens ökar

Projektet för kontering av inköpsfakturor genom att utnyttja artificiell intelligens (AI) avslutades när det sista skedet togs i produktion den 22 mars. Den artificiella intelligen...