Servicekanalerna finns nu tillgängliga i Pointti
fre 8 feb 2019 13:27:00
Pointti är den främsta servicekanalen för statsförvaltningens kunder. I början av februari finns kundtjänstens telefonnummer och eventuella e-postadress till höger i samtliga formulär i Pointti.
Via länken längst ner i Pointti kan du även skriva ut det allmänna servicekanalmeddelandet om du vill. Där har alla tjänsters övriga servicekanaler sammanställts, såsom kundtjänstens telefonnummer och e-postadresser. Det finns också en svensk och en engelsk version av servicekanalmeddelandet.
01.03.2023
Bra, dålig konflikt
Det har alltid förekommit konflikter och motsättningar på arbetsplatserna och så kommer det alltid att vara då två eller flera personer samlas med sina tankar, åsikter och viljor. ...
28.02.2023
Hobbyer på arbetsplatsen
Vi gör hybridarbete på Palkeet och arbetsuppgifterna kan lika bra skötas på distans som på arbetsplatsen. Nya arbetssätt ger flexibilitet i vardagen, men ibland kan det kännas som ...
17.02.2023
Genomföringsfasen av transformationsprojektet kräver resurser, bra ledarskap och hantering av helheten
Vid genomförandet av transformationsprojektet kommer vi äntligen till saken – att förverkliga den målbild som fastställts. Då genomförandet inleds, åtar projektets leverantör ofta ...