Hoppa till innehåll

Tack till våra kunder för responsen!

tor 7 jun 2018 08:49:00

Palkeets kundnöjdhetsenkät genomfördes veckorna 17–19. Målgruppen för enkäten var ämbetsverkens ledning och kontaktpersoner för ekonomi- och personalförvaltningen. Sammanlagt besvarade 770 personer enkäten. Helhetsnöjdheten steg från förra årets 3,46 och är nu 3,74.
Vi beaktar den respons vi fått och vidareutvecklar våra tjänster utifrån våra kunders önskemål. Vi går igenom enkätresultaten med kunderna under våren eller senast i höst under samarbetsgruppernas möten.

11.10.2021

Den elektroniska verksamhetsmodellen ePalkkio och resor för att hantera utomstående arvodesräkningar och reseräkningar

Palkeet har som mål i projektet ePalkkio och resor att automatisera hanteringen av arvodesutbetalningsprocessen och hanteringen av utomstående resenärers resekostnader.

17.09.2021

Indikatorer för ekonomi- och personalförvaltningen utformas i samarbete med kunderna

I september har Palkeet och Statskontoret ordnat två verkstäder, där de tillsammans med kunderna har gått igenom hur effektiviteten kan mätas inom statens ekonomi- och personalförv...

15.09.2021

Artificiell intelligens prognostiserar kontering av inköpsfakturor

Antalet användare av Palkeets konteringstjänst ökar. Vid kontering av nätfakturor som hanteras manuellt kommer man framöver att använda sig av artificiell intelligens. Som bäst påg...