Hoppa till innehåll

Tack till våra kunder för responsen!

tor 7 jun 2018 08:49:00

Palkeets kundnöjdhetsenkät genomfördes veckorna 17–19. Målgruppen för enkäten var ämbetsverkens ledning och kontaktpersoner för ekonomi- och personalförvaltningen. Sammanlagt besvarade 770 personer enkäten. Helhetsnöjdheten steg från förra årets 3,46 och är nu 3,74.
Vi beaktar den respons vi fått och vidareutvecklar våra tjänster utifrån våra kunders önskemål. Vi går igenom enkätresultaten med kunderna under våren eller senast i höst under samarbetsgruppernas möten.

12.05.2021

Automatisering av arvodesräkningar och hanteringen av utomstående resenärers resekostnader

Palkeet har som mål i projektet ePalkkio och resor att automatisera hanteringen av arvodesutbetalningsprocessen och hanteringen av utomstående resenärers resekostnader.

12.05.2021

God respons vid enkäten om kundtillfredsställelse

Palkeets enkät om kundtillfredsställelse genomfördes 16.3–5.4.2021. Enkätens svarsprocent var 24 (år 2020 23 %). Totalt sett var man nöjda med oss och våra tjänster och gav oss vit...

12.05.2021

VMBaro har en central roll för att utveckla kundernas verksamhet

Med VMbaro (statens personalundersökning) kan organisationerna kan mäta och följa upp personalens arbetstillfredsställelse, de närmaste chefernas ledarskapsarbete och hur väl det f...