Hoppa till innehåll

Servicekanalerna finns nu tillgängliga i Pointti

fre 8 feb 2019 13:27:00

Pointti är den främsta servicekanalen för statsförvaltningens kunder. I början av februari finns kundtjänstens telefonnummer och eventuella e-postadress till höger i samtliga formulär i Pointti.

Via länken längst ner i Pointti kan du även skriva ut det allmänna servicekanalmeddelandet om du vill. Där har alla tjänsters övriga servicekanaler sammanställts, såsom kundtjänstens telefonnummer och e-postadresser. Det finns också en svensk och en engelsk version av servicekanalmeddelandet.

11.10.2021

Den elektroniska verksamhetsmodellen ePalkkio och resor för att hantera utomstående arvodesräkningar och reseräkningar

Palkeet har som mål i projektet ePalkkio och resor att automatisera hanteringen av arvodesutbetalningsprocessen och hanteringen av utomstående resenärers resekostnader.

17.09.2021

Indikatorer för ekonomi- och personalförvaltningen utformas i samarbete med kunderna

I september har Palkeet och Statskontoret ordnat två verkstäder, där de tillsammans med kunderna har gått igenom hur effektiviteten kan mätas inom statens ekonomi- och personalförv...

15.09.2021

Artificiell intelligens prognostiserar kontering av inköpsfakturor

Antalet användare av Palkeets konteringstjänst ökar. Vid kontering av nätfakturor som hanteras manuellt kommer man framöver att använda sig av artificiell intelligens. Som bäst påg...