Tack till våra kunder för responsen!
tor 7 jun 2018 08:49:00
Palkeets kundnöjdhetsenkät genomfördes veckorna 17–19. Målgruppen för enkäten var ämbetsverkens ledning och kontaktpersoner för ekonomi- och personalförvaltningen. Sammanlagt besvarade 770 personer enkäten. Helhetsnöjdheten steg från förra årets 3,46 och är nu 3,74.
Vi beaktar den respons vi fått och vidareutvecklar våra tjänster utifrån våra kunders önskemål. Vi går igenom enkätresultaten med kunderna under våren eller senast i höst under samarbetsgruppernas möten.
06.04.2023
Ansvarsrapportering för år 2022
Vi gör i Palkeet den årliga ansvarsrapporteringen enligt Statskontorets rekommendationer. Den första ansvarsrapporteringen gjordes för år 2021. Vid rapporteringen för år 2022 kunde...
22.03.2023
Översikt av Palkeets år 2022
Året 2022 var ett exceptionellt år liksom även de två åren innan. Året rymde bland annat COVID-19 pandemin och återgången därefter till ett nytt normalt liv, och till förändringen ...
20.03.2023
Ingrid Airaksinen-Pejak börjar som chef för ekonomi och upphandlingar-enheten
Ingrid Airaksinen-Pejak börjar som chef för enheten för ekonomi och upphandlingar (Palkeet) den 11 april 2023. Ingrid har en mångsidig bakgrund inom både den privata och den offent...