Hoppa till innehåll

Uppföljningsdata för år 2021 har publicerats – Se hurdant år Palkeet hade

tors mars 31 11:13:00 2022

Under året utvecklade vi kompetensen och expertisen hos vår personal och koncentrerade oss på organisering av arbetena i föränderliga situationer. Vi arrangerade många virtuella evenemang och möten för att bevara gemenskapen trots perioden med distansarbete. Den lyckade beredskapen och kontinuitetsplaneringen säkerställer att vi kan fungera effektivt även i föränderliga situationer.  

Trots det exceptionella året uppnådde vi en betydande del av våra resultatmål. Enligt kundnöjdhetsenkäten förbättrades den totala nöjdheten med oss och våra tjänster jämfört med året innan, och arbetsnöjdhetsenkäten VMBaro gav oss det bästa resultatet någonsin. 

Vi riktar ett stort tack till våra kunder, intressentgrupper och personal för det gångna året.

17.11.2023

Aktuella ämnen och ekonomiförvaltningens framtidsvyer – servicecentrumen inom den offentliga förvaltningen samlades i Böle

Palkeet ordnade det regelbundna mötet för servicecentrumen inom den offentliga förvaltningen i Böle i november.

16.11.2023

På kundtillfället för tjänster inom smart automation diskuterades aktivt bl.a. möjligheter som artificiell intelligens erbjuder

På kundtillfället inom tjänster inom smart automation som ordnades nu för andra gången hade man möjlighet att lära känna människor bakom automationer och lämna utvecklignsförslag r...

18.10.2023

Uppdateringar av vägkartan över utvecklingen av statens gemensamma ekonomi- och personalförvaltningstjänster 2023 har blivit färdiga

Det har gjorts uppdateringar i vägkartan över utvecklingen av statens gemensamma ekonomi- och personalförvaltningstjänster med tyngdpunkten i projektens lägesbilder.