Hoppa till innehåll

Uppföljningsdata för år 2021 har publicerats – Se hurdant år Palkeet hade

tor 31 mar 2022 11:13:00

Under året utvecklade vi kompetensen och expertisen hos vår personal och koncentrerade oss på organisering av arbetena i föränderliga situationer. Vi arrangerade många virtuella evenemang och möten för att bevara gemenskapen trots perioden med distansarbete. Den lyckade beredskapen och kontinuitetsplaneringen säkerställer att vi kan fungera effektivt även i föränderliga situationer.  

Trots det exceptionella året uppnådde vi en betydande del av våra resultatmål. Enligt kundnöjdhetsenkäten förbättrades den totala nöjdheten med oss och våra tjänster jämfört med året innan, och arbetsnöjdhetsenkäten VMBaro gav oss det bästa resultatet någonsin. 

Vi riktar ett stort tack till våra kunder, intressentgrupper och personal för det gångna året.

15.12.2022

I Osaavas utvecklingsarbete lyssnar man på kunden och gör tillsammans

Då vi utvecklar formuläret för Osaavas prestationsutvärdering är kunderna tätt med under hela processen.

15.12.2022

FCG Finnish Consulting Group Oy har valts till leverantör av Valtiolle.fi-helheten

I projektet för förnyande av statens rekryteringshelhet har gjorts ett upphandlingsbeslut och till leverantör av Valtiolle.fi-helheten har valts FCG Finnish Consulting Group Oy.

15.12.2022

Palkeet fick erkänsla för utmärkt kundtjänst

Katri Rusi från Palkeet belönades i november av Wave – Wakaru Kundtjänstnätverket som årets 2022 service specialist. Vinnaren väljs varje år bland de personer som organisationerna ...