Hoppa till innehåll

God respons vid enkäten om kundtillfredsställelse

ons 12 maj 2021 16:04:00

Vi fick den bästa responsen för

•    Bastjänster: bokslut, bokföring och intern redovisning, löneräkning
•    Nya personaltjänster: rådgivning för löntagare, extratjänst för chefer och HR-sakkunniga, HRM-helhetsjänst
•    Samarbete med personalen, vänlighet

Respons som förutsätter åtgärder

  • Användarorienterade tjänster eller system
  • Utvecklande av tjänsterna enligt kundens behov
  • Fortsatt utveckling av Handi-systemet
  • En del av personaltjänsternas system (Osaava, Palveluaikalaskenta)

Ett stort tack till alla som svarade på enkäten! Vi behandlar resultaten med kunderna under våren.

17.12.2021

Enklare prestationsbedömning med Osaava

Kompetenstjänsterna kompletteras med en möjlighet att skapa en blankett för prestationsbedömning i Osaava. Vid Palkeet har blanketten nyss införts. Vid Myndigheten för digitaliseri...

14.12.2021

Kontinuerlig utveckling av system – smidigt och transparent

Genom kontinuerlig utveckling av statens gemensamma system för ekonomi- och personaladministration strävar man efter att skapa system som betjänar användaren och uppfyller exempelv...