Hoppa till innehåll

God respons vid enkäten om kundtillfredsställelse

ons 12 maj 2021 16:04:00

Vi fick den bästa responsen för

•    Bastjänster: bokslut, bokföring och intern redovisning, löneräkning
•    Nya personaltjänster: rådgivning för löntagare, extratjänst för chefer och HR-sakkunniga, HRM-helhetsjänst
•    Samarbete med personalen, vänlighet

Respons som förutsätter åtgärder

  • Användarorienterade tjänster eller system
  • Utvecklande av tjänsterna enligt kundens behov
  • Fortsatt utveckling av Handi-systemet
  • En del av personaltjänsternas system (Osaava, Palveluaikalaskenta)

Ett stort tack till alla som svarade på enkäten! Vi behandlar resultaten med kunderna under våren.

09.06.2022

Från automation till Ä-studion – Massor med aktuella ärenden på ekonomi- och personalförvaltningens kontaktpersondagar

I år ordnades ekonomi- och personalförvaltningens kontaktpersondagar den 18 och 19 maj. Cirka 500 personer deltog i de virtuella tillställningarna på båda dagarna. Under tillställn...

09.06.2022

Det ska bli möjligt att hantera utbildningar i Osaava-systemet

År 2021 kartlade vi behovet av ett verktyg för hantering av utbildningar hos våra kunder som använder Osaava. På basis av kartläggningen utreder vi upphandlingen av ett verktyg för...