Hoppa till innehåll

God respons vid enkäten om kundtillfredsställelse

ons 12 maj 2021 16:04:00

Vi fick den bästa responsen för

•    Bastjänster: bokslut, bokföring och intern redovisning, löneräkning
•    Nya personaltjänster: rådgivning för löntagare, extratjänst för chefer och HR-sakkunniga, HRM-helhetsjänst
•    Samarbete med personalen, vänlighet

Respons som förutsätter åtgärder

  • Användarorienterade tjänster eller system
  • Utvecklande av tjänsterna enligt kundens behov
  • Fortsatt utveckling av Handi-systemet
  • En del av personaltjänsternas system (Osaava, Palveluaikalaskenta)

Ett stort tack till alla som svarade på enkäten! Vi behandlar resultaten med kunderna under våren.

17.02.2023

Genomföringsfasen av transformationsprojektet kräver resurser, bra ledarskap och hantering av helheten

Vid genomförandet av transformationsprojektet kommer vi äntligen till saken – att förverkliga den målbild som fastställts. Då genomförandet inleds, åtar projektets leverantör ofta ...

14.02.2023

Kati Willman

Kati Willman kommer med förstärkning till Palkeets övergång till molntjänster

Hanteringen av moderniteten, driftsäkerheten och kontinuiteten i systemen för statens gemensamma ekonomi- och personalförvaltning säkerställs genom att i allt högre grad övergå til...