Hoppa till innehåll

Palkeet erbjuder i fortsättningen tidshanteringstjänster även för Ab-kunder

tis 14 sep 2021 09:38:00

Palkeet har ingått avtal med Linkity Oy som gör det möjligt att erbjuda nya tjänster för aktiebolags- och organisationskunder. I fortsättningen kan dessa kunder köpa bland annat tjänster i anslutning till arbetsskiftsplanering och arbetstidsuppföljning som verkställs genom systemet Linkity. Linkity Oy som grundades 2011 är professionell inom verksamhetsstyrning och automation, som tack vare tillväxt betjänar cirka etthundra företag i olika projekt.

”Det är mycket fint att med hjälp av vårt system vara med och stöda digitaliseringen av Palkeets ekonomi- och personalförvaltning. Samarbetet med Palkeet är en ypperlig start för Linkitys andra verksamhetsårtionde och vi är förväntansfulla inför framtiden”, säger Antti-Pekka Vepsäläinen, verkställande direktör, Linkity.

Även på Palkeet är vi nöjda över vår nya samarbetspartner. ”Vi fick en mycket dynamisk tjänst med hjälp av konkurrensutsättning och samarbetet med Linkity har startat bra,” berättar direktör Tuomas Watia. ”Ja vill att våra kunder ska få ut den bästa möjliga nyttan av tjänsten. Tjänsten fördelas på olika plattformar och är enkel att använda. En av Linkitys styrkor är mångsidig kunskap om olika arbetskollektivavtal,” fortsätter Tuomas.

 Om du är intresserad av de nya tjänsterna kan du kontakta direktör Tuomas Watia eller servicechef Henna Hanka.

17.12.2021

Enklare prestationsbedömning med Osaava

Kompetenstjänsterna kompletteras med en möjlighet att skapa en blankett för prestationsbedömning i Osaava. Vid Palkeet har blanketten nyss införts. Vid Myndigheten för digitaliseri...

14.12.2021

Kontinuerlig utveckling av system – smidigt och transparent

Genom kontinuerlig utveckling av statens gemensamma system för ekonomi- och personaladministration strävar man efter att skapa system som betjänar användaren och uppfyller exempelv...