Hoppa till innehåll

Palkeet erbjuder i fortsättningen tidshanteringstjänster även för Ab-kunder

tis sep. 14 09:38:00 2021

Palkeet har ingått avtal med Linkity Oy som gör det möjligt att erbjuda nya tjänster för aktiebolags- och organisationskunder. I fortsättningen kan dessa kunder köpa bland annat tjänster i anslutning till arbetsskiftsplanering och arbetstidsuppföljning som verkställs genom systemet Linkity. Linkity Oy som grundades 2011 är professionell inom verksamhetsstyrning och automation, som tack vare tillväxt betjänar cirka etthundra företag i olika projekt.

”Det är mycket fint att med hjälp av vårt system vara med och stöda digitaliseringen av Palkeets ekonomi- och personalförvaltning. Samarbetet med Palkeet är en ypperlig start för Linkitys andra verksamhetsårtionde och vi är förväntansfulla inför framtiden”, säger Antti-Pekka Vepsäläinen, verkställande direktör, Linkity.

Även på Palkeet är vi nöjda över vår nya samarbetspartner. ”Vi fick en mycket dynamisk tjänst med hjälp av konkurrensutsättning och samarbetet med Linkity har startat bra,” berättar direktör Tuomas Watia. ”Ja vill att våra kunder ska få ut den bästa möjliga nyttan av tjänsten. Tjänsten fördelas på olika plattformar och är enkel att använda. En av Linkitys styrkor är mångsidig kunskap om olika arbetskollektivavtal,” fortsätter Tuomas.

 Om du är intresserad av de nya tjänsterna kan du kontakta direktör Tuomas Watia eller servicechef Henna Hanka.

17.11.2023

Aktuella ämnen och ekonomiförvaltningens framtidsvyer – servicecentrumen inom den offentliga förvaltningen samlades i Böle

Palkeet ordnade det regelbundna mötet för servicecentrumen inom den offentliga förvaltningen i Böle i november.

16.11.2023

På kundtillfället för tjänster inom smart automation diskuterades aktivt bl.a. möjligheter som artificiell intelligens erbjuder

På kundtillfället inom tjänster inom smart automation som ordnades nu för andra gången hade man möjlighet att lära känna människor bakom automationer och lämna utvecklignsförslag r...