Hoppa till innehåll

Uppföljningsdata för år 2021 har publicerats – Se hurdant år Palkeet hade

tor 31 mar 2022 11:13:00

Under året utvecklade vi kompetensen och expertisen hos vår personal och koncentrerade oss på organisering av arbetena i föränderliga situationer. Vi arrangerade många virtuella evenemang och möten för att bevara gemenskapen trots perioden med distansarbete. Den lyckade beredskapen och kontinuitetsplaneringen säkerställer att vi kan fungera effektivt även i föränderliga situationer.  

Trots det exceptionella året uppnådde vi en betydande del av våra resultatmål. Enligt kundnöjdhetsenkäten förbättrades den totala nöjdheten med oss och våra tjänster jämfört med året innan, och arbetsnöjdhetsenkäten VMBaro gav oss det bästa resultatet någonsin. 

Vi riktar ett stort tack till våra kunder, intressentgrupper och personal för det gångna året.

15.08.2022

Kundrelationschef Petri Mäkynen: Entusiastiskt mot en gemensam framtid med Försvarsmakten

Försvarsmaktens kundrelation går mot en betydande vändpunkt. Vi har övergått – och övergår allt mer till enhetligare tjänster och system i statsförvaltningen även för Försvarsmakte...

04.07.2022

Tjänsten eArvode och resor gör hanteringen av arvodes- och resefakturor smidigare

Under våren har vi testat tjänsten eArvode och resor genom ett pilotförsök med fyra kunder: Institutet för hälsa och välfärd, Centralen för undersökning av olyckor, Räddningsinstit...