Yhdessä kehittäen 

Verkostot, yhteistyö ja yhteinen oppiminen ovat kaikkien organisaatioiden menestyksen edellytys. Palvelukeskus on ollut alusta asti yhteisen kehittämisen tulos ja toiminut tukena hallinnon rakenteiden uudistuessa. 

Edelleen Palkeet kutsuu asiakkaansa ja kumppaninsa rakentamaan yhteistyössä palvelevaa hallintoa.

Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon kehittämisen painopisteet vuosille 2018–2021 on valmisteltu yhdessä asiakkaiden, Valtiokonttorin ja valtiovarainministeriön kanssa ja ne on käsitelty asiakasneuvottelukunnassa.

Kehittäminen vuosina 2018-2021

Kehittäminen vuosina 2018-2021

Katso: Kehittämisen tiekartta vuosille 2018–2021

27.08.2018

Ajankohtaista kuva

Asiakasneuvottelukunnassa kirkastuu kokonaisuus

Palkeiden asiakasneuvottelukunta on parhaimmillaan kokonaisuuksien hahmottamisen ja parhaiden käytäntöjen välittämisen kanava. Näin näkee osastopäällikkö Petri Lumijärvi Liikenteen...

Lue lisää >>

08.08.2018

Blogi kuva

Ajatuksia rekrytoinneista osa 2: Työpaikkahaastattelu on näytönpaikka myös työnantajalle

Onnistuneella työnhakijan haastattelulla on suuri vaikutus varsinaisen rekrytoinnin onnistumiseen mutta myös työnantajamielikuvaan ja hakijakokemukseen. Positiivinen hakijakokemus ...

Lue lisää >>