Skip to main content

Yhdessä kehittäen 

Verkostot, yhteistyö ja yhteinen oppiminen ovat kaikkien organisaatioiden menestyksen edellytys. Palvelukeskus on ollut alusta asti yhteisen kehittämisen tulos ja toiminut tukena hallinnon rakenteiden uudistuessa. 

Edelleen Palkeet kutsuu asiakkaansa ja kumppaninsa rakentamaan yhteistyössä palvelevaa hallintoa.

Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon kehittämisen painopisteet vuosille 2018–2021 on valmisteltu yhdessä asiakkaiden, Valtiokonttorin ja valtiovarainministeriön kanssa ja ne on käsitelty asiakasneuvottelukunnassa.

Kehittäminen vuosina 2018-2021

Kehittäminen vuosina 2018-2021

Katso: Kehittämisen tiekartta vuosille 2018–2021

20.01.2020

Ajankohtaista kuva

Keskitetty asiakaspalvelu on ensikontakti asiakkaillemme

Keskitetyn asiakaspalvelun tavoitteena on tarjota asiakkaille asiakaspalvelua nopeasti ja silloin kun heillä on siihen tarve. Asiakaspalvelussa hoidetaan keskimäärin 1500 puhelua, ...

Lue lisää >>

21.11.2019

Blogi kuva

Into pinkeenä töissä

Minulla on ilo saada toimia esimiehenä työhönsä motivoituneessa palvelutiimissä, jossa koetaan vahvaa työn imua. Työn imu näkyy siinä, että tiimiläisten välillä vallitsee luottamus...

Lue lisää >>