Siirry sisältöön

Palveluja kehitetään yhdessä asiakkaiden kanssa

Kehitämme palvelujamme yhdessä asiakkaidemme kanssa. Tavoitteena ovat kustannustehokkaat ja käyttäjälähtöiset palvelut. Asiakkaat ovat mukana palvelujen kehittämisessä niiden tuotteistamisesta pilotointiin asti. Näin varmistamme, että palvelujen sisältö vastaa asiakkaidemme tarpeita.

Kun Palkeiden palveluja uudistetaan, ovat avainsanoja palveluiden yhtenäistäminen, keskittäminen ja automatisointi. Tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa pohditaan vastauksia kysymyksiin: Miten talous- ja henkilöstöhallinnon palveluissa voi hyödyntää erilaisia sähköisiä palveluja ja ratkaisuja? Miten palvelujen ostamista, käytettävyyttä ja vaikuttavuutta parannetaan? Mitkä ovat tärkeimmät painopistealueet hallinnon tehostamiseksi valtiokonsernin ja yksittäisen asiakkaan kannalta?

Pyrimme varmistamaan hyvän asiakaskokemuksen palvelu- ja tuotantoratkaisuissa kolmesta näkökulmasta:

  • Kehittyvät palvelut ja toiminnallisuudet
  • Palvelujen helppokäyttöisyys
  • Asiakkaan tukeminen palvelutilanteissa

Kehitystyötä teemme myös yhdessä valtion konsernitoimijoiden, kuten valtiovarainministeriön ja Valtiokonttorin kanssa.

21.04.2022

Ajankohtaista kuva

Palkeet toteuttaa valtion taloushallinnon kehittämishankkeen

Palkeet on sopinut yhteistyöstä Fujitsu Finlandin kanssa taloushallinnon kehittämishankkeessa, joka tähtää kokonaisvaltaiseen muutokseen uuden S/4HANA-teknologian avulla ja toimint...

04.04.2022

Ajankohtaista kuva

Tietoturvapäällikkö Toni Kirjalainen: Tietoturva mukaan jo suunnitteluvaiheessa

Palkeiden Tietoturva ja tietosuoja -ryhmä sai täydennystä helmikuussa, kun tietoturvapäällikkö Toni Kirjalainen aloitti työt Mikkelissä. Hän on taustansa takia perehtynyt tietoturv...

31.03.2022

Ajankohtaista kuva

Tekoälyn käsittelemien ostolaskujen määrä kasvaa

Ostolaskujen tiliöinti tekoälyä (AI) hyödyntäen -projekti saatiin päätökseen, kun viimeinen käyttöönottoerä siirrettiin tuotantoon 22.3. Tekoäly on tähän mennessä luonut ennusteen ...