Palveluja kehitetään yhdessä asiakkaiden kanssa
Kehitämme palvelujamme yhdessä asiakkaidemme kanssa. Tavoitteena ovat kustannustehokkaat ja käyttäjälähtöiset palvelut. Asiakkaat ovat mukana palvelujen kehittämisessä niiden tuotteistamisesta pilotointiin asti. Näin varmistamme, että palvelujen sisältö vastaa asiakkaidemme tarpeita.
Kun Palkeiden palveluja uudistetaan, ovat avainsanoja palveluiden yhtenäistäminen, keskittäminen ja automatisointi. Tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa pohditaan vastauksia kysymyksiin: Miten talous- ja henkilöstöhallinnon palveluissa voi hyödyntää erilaisia sähköisiä palveluja ja ratkaisuja? Miten palvelujen ostamista, käytettävyyttä ja vaikuttavuutta parannetaan? Mitkä ovat tärkeimmät painopistealueet hallinnon tehostamiseksi valtiokonsernin ja yksittäisen asiakkaan kannalta?
Pyrimme varmistamaan hyvän asiakaskokemuksen palvelu- ja tuotantoratkaisuissa kolmesta näkökulmasta:
- Kehittyvät palvelut ja toiminnallisuudet
- Palvelujen helppokäyttöisyys
- Asiakkaan tukeminen palvelutilanteissa
Kehitystyötä teemme myös yhdessä valtion konsernitoimijoiden, kuten valtiovarainministeriön ja Valtiokonttorin kanssa.