Siirry sisältöön

Palveluja kehitetään yhdessä asiakkaiden kanssa

Kehitämme palvelujamme yhdessä asiakkaidemme kanssa. Tavoitteena ovat kustannustehokkaat ja käyttäjälähtöiset palvelut. Asiakkaat ovat mukana palvelujen kehittämisessä niiden tuotteistamisesta pilotointiin asti. Näin varmistamme, että palvelujen sisältö vastaa asiakkaidemme tarpeita.

Kun Palkeiden palveluja uudistetaan, ovat avainsanoja palveluiden yhtenäistäminen, keskittäminen ja automatisointi. Tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa pohditaan vastauksia kysymyksiin: Miten talous- ja henkilöstöhallinnon palveluissa voi hyödyntää erilaisia sähköisiä palveluja ja ratkaisuja? Miten palvelujen ostamista, käytettävyyttä ja vaikuttavuutta parannetaan? Mitkä ovat tärkeimmät painopistealueet hallinnon tehostamiseksi valtiokonsernin ja yksittäisen asiakkaan kannalta?

Pyrimme varmistamaan hyvän asiakaskokemuksen palvelu- ja tuotantoratkaisuissa kolmesta näkökulmasta:

  • Kehittyvät palvelut ja toiminnallisuudet
  • Palvelujen helppokäyttöisyys
  • Asiakkaan tukeminen palvelutilanteissa

Kehitystyötä teemme myös yhdessä valtion konsernitoimijoiden, kuten valtiovarainministeriön ja Valtiokonttorin kanssa.

21.06.2022

Ajankohtaista kuva

ePalkkio ja matka -palvelu tuo sujuvuutta palkkio- ja matkalaskuihin

Olemme kevään aikana pilotoineet ePalkkio ja matka -palvelua neljän asiakkaan kanssa: Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, Onnettomuustutkintakeskus, Pelastusopisto ja Tuomioistuinvir...

01.06.2022

Ajankohtaista kuva

Syksyn 2022 koulutuskalenteri on julkaistu

Ensi syksyn koulutuskalenteri on ilmestynyt! Tarjoamme monipuolisesti koulutusta järjestelmien käytön tueksi asiakkaillemme: palkansaajille, esihenkilöille ja ammattikäyttäjille. K...

25.05.2022

Ajankohtaista kuva

Osaavaan tulossa mahdollisuus koulutusten hallinnointiin

Vuonna 2021 toteutimme Osaavaa käyttäville asiakkaille tarvekartoituksen koulutusten hallinnan työvälineestä. Sen pohjalta selvitämme koulutusten hallinnan työvälineen hankintaa os...